Tuesday, September 1, 2009

Cuaca Tidak Berapa Baik

Sejak dua menjak ini aku susah nak tidur. Aku hanya tidur tiga hingga empat jam sehari. Kalau aku nak lelap pun susah.

Pagi tadi aku terbangun pukul 12.46 a.m sebab aku dengar bunyi bising di dapur. Aku ingatkan waktu sahur. Tengah malam pun mak aku bising di dapur. Haih.

Lepas sahur aku tak tidur sehingga la entri ini di-post-kan.

Mungkin aku sedang mengalami patah jiwa atau jiwa patah. Macam-macam perkara yang perlu aku fikirkan. Macam-macam masalah yang datang. Aku tidak salahkan Incik Masalah sebab masalah tu aku yang cipta sendiri. Sekarang aku yang kepatahan disebabkan masalah yang aku cipta ini. Aku cuba untuk menyelesaikannya secara rasional. Bukan secara nasional.

Sampai di sini sahaja entri kali ini.

Waktu tengah hari macam ni sesuai untuk makan. Heh Heh Heh.

P/s: Puasa penuh lagi tau.