Thursday, April 14, 2011

Rajin Tiba BIla Kerja Dah Siap

Aku tengok ramai kawan aku dah aktif balik ber-belog. Aku pun tergerak hati untuk menggerak-kan jari nak menaip post hari ni. Heh.

Tapi aku buat satu perenggan ni pun lama. Siap boleh keluar masuk opis, baru sambung perenggan kedua. Dasyat jugak la aku punyer kerja ni. Dah macam Adun Sitiawan plak kan.

Aku tak leh nak sambung menaip ni. Perut tak senang.

Jumpe lagi mungkin tahun hadapan untuk entri yang akan datang.

Bai

No comments:

Post a Comment