Tuesday, December 7, 2010

Salam Maal Hijrah 1432H

Selamat tahun baru untuk semua umat Islam di muka bumi ini. Dan untuk aku juga. Cepat je masa berlalu. Buku amalan aku mesti tebal tang dosa saja. Aku selalu berharap yang aku jadi budak baik lepas lepas ni dan aku sedang mencuba sebaik dan sekuat Tiger.

Aku bercuti di kampung empat hari. Aku rasa aku banyak je cuti sampai Mak aku tanya aku, “Kau ni asyik cuti je, banyak jugak cuti kau ni”. Tempat kerja aku semua public holiday di-isytiharkan cuti. Aku amik kesempatan apply cuti untuk hari semalam sebab nak panjangkan waktu cuti aku. Tahun ni aku ada lebihan cuti satu hari yang aku tak tahu nak apply bila. Aku bawak ke tahun depan mungkin.

Aku rajin menaip sebab aku baru saja merosakkan TV rumah ni. Aku dah bersedia nak dengar Parents aku mengamuk lepas balik dari pasar.

Bai.

No comments:

Post a Comment